środa, 2 kwietnia 2014

dres kołd.

Cześć i czołem.
Wam też te słoneczne promienie dają tyle radości i chęci do działania? Płacz jest wtedy kiedy, trzeba iść do pracy, a propo pracy. Dzisiaj po raz kolejny zapytano mnie dlaczego, nie zajmuję się blogowaniem/modelowaniem, ogólnie byciem panią Sową, na poważnie. Strasznie nie lubię tego pytania. Sprawia, że zaczynam mocno o tym myśleć i głowić się nad sprawami, które torują mi drogę do poświęcenia się temu wszystkiemu na sto procent. Taka tam lekka drama umysłowa, ale przelotna jedynie. Trzeba się cieszyć tym co się ma, robię to. Kiedy tylko mogę, próbuję ogarniać pomysły swoje, czy też pomagać innym w realizacji jakiś ciekawych pomysłów. Dzisiejszy dzień był właśnie takim, mocno kreatywnym czasem, już czekam na efekty.

szmatki:
Bluzka basic z H&M, coś tam gdzieś tam, bo tani bo ładny bo kolor pod oczy pasujący
Bezrękawnik z SH, mimo że mocno za duży na mnie uważam, że jest idealnym oversizem do mocno streetowej stylówki
Spodnie z C&A, serdecznie polecam zwykłe rurki z wysokim stanem
Koszula Hrabiemu ukradziona
Buty C&A, zobaczyłam zakochałam się kupiłam.

Naszyjniki od Asi z TorBa lubię baardzo <3

Zdjęcia wykonała Agata aka Piontek w czwartek, Agata Piątkowska Fotograf .









1 komentarz:

  1. Nice shirt and jeans :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń